Для закладів професійної освіти на сайті МОН оприлюднено лист-роз’яснення про те, як організувати навчання в період адаптивного карантину.
Отже, з 24 лютого вся територія України належить до «жовтої» зони епідемічної небезпеки. Якщо за низкою показників регіон віднесено до «червоного» рівня небезпеки, то відвідування учнями закладів професійної освіти забороняється.
Зважаючи на зазначене, рекомендується в закладах професійно-технічної освіти, в разі запровадження «червоного» рівня епідемічної небезпеки на території їх розташування, організувати освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання.
Для профосвіти важливо зберігати взаємодію учня з педагогом, особливо коли йдеться про практику. Подекуди вона становить 50% навчального процесу.
МОН постійно рекомендує директорам профтехів проводити роз’яснювальну роботу з колективами, щоб вони пам'ятали про важливість дотримання дистанції під час уроків, носіння масок та рукавичок.
Також на місцях можуть змінювати графік навчання, щоб учні менше перетиналися одне з одним. Якщо в учня або працівника закладу з'являться симптоми респіраторного захворювання, варто дотримуватися чіткого алгоритму дій.
Також у листі йдеться про необхідність проведення додаткової роз’яснювальної роботи з колективами закладів професійної (професійно-технічної) освіти та вжиття невідкладних заходів, спрямованих на мінімізацію безпосередніх фізичних контактів між учасниками освітнього процесу.
Рішення Уряду було ухвалене на засіданні 17 лютого 2021 року, однак сама постанова набуває чинності 24 лютого.
Для територій країни, де діятиме «жовтий» рівень небезпеки, забороняється наступне:
-
відвідувати заклади освіти, якщо на самоізоляції через контакт із пацієнтом з підтвердженим COVID-19 перебуває понад 50% учнів та персоналу закладу;
-
проводити в закладі масові заходи (вистави, свята, концерти) за участю учнів з більш ніж однієї групи та за присутності глядачів.
Загалом дію карантину продовжено до 30 квітня 2021 року.
Завантажити лист МОН list-mon_adaptivniy-karantin.pdf [127,58 Kb][24]
|