Яка вона «робота мрії» для молодого покоління Z
Найголовнішими критеріями вибору роботодавця для молоді покоління Z є адекватна фінансова винагорода, умови роботи та графік. Також для молодих фахівців важлива загальна атмосфера у колективі та стосунки із керівником.
Такі висновки оприлюднила Компанія P&G, яка восени минулого року провела дослідження в Україні та визначила професійні інтереси представників молоді покоління Z.
Респонденти хотіли би заробляти від 6-10 тисяч гривень і до тисячі доларів. Окрім цього для них важливо, щоб на роботі вони отримали хороший соціальний пакет.
Робота мрії для молодих фахівців – це психологічний комфорт, цікаві завдання та можливості для кар'єрного росту. Представники покоління Z також хочуть, аби роботодавці були готові приймати їх в штат без досвіду роботи і навчати необхідному. Водночас зазначили, що хотіли б одразу отримувати відповідальні завдання і розвивати знання на практиці.
Ідеальний робочий графік для респондентів – гнучкий з можливістю працювати віддалено. Молоді фахівці хотіли б проводити поза офісом мінімум два дні на тиждень. Умови роботи в офісі також повинні бути зручними та налаштовувати на продуктивність (релакс-зони, ігрові куточки тощо).
Також Z-фахівцям важливо мати свободу дій: вони хочуть самостійно вирішувати, коли робити поставлені завдання, а не просто виконувати вказівки керівника.
Найпопулярнішими сферами реалізації серед опитуваних є IT, швидкі продажі, аудит та консалтинг. Найменше представники покоління Z хочуть працювати у банківській сфері.
Учасники дослідження ніколи не будуть працювати у компаніях, де не дбають про своїх клієнтів та суспільство, а зосереджені лише на заробітку.
Під час дослідження P&G опитали 150 студентів і випускників вишів від 20 до 26 років, які навчаються в КПІ імені Сікорського, Київському національному університеті Шевченка, Київському національному економічному університеті, Національному авіаційному університету та у «Києво-Могилянській академії». Опитування могли пройти лише ті студенти, які мають досвід роботи.
|