Вівторок, 24.12.2024, 21:51




Головна | Мій профіль | Вихід Вхід

Меню сайту
Вітання
Статистика

Онлайн всього: 17
Гостей: 17
Користувачів: 0
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Головна » 2019 » Лютий » 3 » РОБОТА МРІЇ ДЛЯ МОЛОДОГО ПОКОЛІННЯ
01:31
РОБОТА МРІЇ ДЛЯ МОЛОДОГО ПОКОЛІННЯ

Яка вона «робота мрії» для молодого покоління Z

     Найголовнішими критеріями вибору роботодавця для молоді покоління Z є адекватна фінансова винагорода, умови роботи та графік. Також для молодих фахівців важлива загальна атмосфера у колективі та стосунки із керівником.

    Такі висновки оприлюднила Компанія P&G, яка восени минулого року провела дослідження в Україні та визначила професійні інтереси представників молоді покоління Z.

     Респонденти хотіли би заробляти від 6-10 тисяч гривень і до тисячі доларів. Окрім цього для них важливо, щоб на роботі вони отримали хороший соціальний пакет.

     Робота мрії для молодих фахівців – це психологічний комфорт, цікаві завдання та можливості для кар'єрного росту. Представники покоління Z також хочуть, аби роботодавці були готові приймати їх в штат без досвіду роботи і навчати необхідному. Водночас зазначили, що хотіли б одразу отримувати відповідальні завдання і розвивати знання на практиці.

     Ідеальний робочий графік для респондентів – гнучкий з можливістю працювати віддалено. Молоді фахівці хотіли б проводити поза офісом мінімум два дні на тиждень. Умови роботи в офісі також повинні бути зручними та налаштовувати на продуктивність (релакс-зони, ігрові куточки тощо).

     Також Z-фахівцям важливо мати свободу дій: вони хочуть самостійно вирішувати, коли робити поставлені завдання, а не просто виконувати вказівки керівника.

    Найпопулярнішими сферами реалізації серед опитуваних є IT, швидкі продажі, аудит та консалтинг. Найменше представники покоління Z хочуть працювати у банківській сфері.

   Учасники дослідження ніколи не будуть працювати у компаніях, де не дбають про своїх клієнтів та суспільство, а зосереджені лише на заробітку.

    Під час дослідження P&G опитали 150 студентів і випускників вишів від 20 до 26 років, які навчаються в КПІ імені Сікорського, Київському національному університеті Шевченка, Київському національному економічному університеті, Національному авіаційному університету та у «Києво-Могилянській академії». Опитування могли пройти лише ті студенти, які мають досвід роботи. 

Переглядів: 248 | Додав: xmykhaylova0712 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Лютий 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
Архів записів